![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgDNItK7wlGCOa5n-oc0Us5PMZ3DjN8EZ3hC5xRKGKBPwf4HrJn8rcgeTc5xd9O_6d3M1xLnxZtoj3XUhmgs4Vavl8dqTFqx2E2eoUjOBArjIP-KnTS2IJOoQyVtmgA85WyhZF-tQf9YzuT/s320/rauxa+104.jpg)
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgizN8FBsVaI68YdfsgYrTfHNpDk64EiNvjvaGG231p6W68qgs4xNZ8C8S4UHwJm389pbP8QtACi9oi_pO2GpY1N9veaC6PApjrFDteqGepvOCosgGpdg8VUy3BODj5RKXaRDP7Zf8RoBHj/s320/rauxa+088.jpg)
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEixXwHosUaZFMSZC-pGP6PkxsyQqu2VIwROPStxv478-sTiPsqeqSMy6juzMulKxfrB4vBlwY6225XcrNt2DFkmA0RZLGMOEFyGM-hExGtGptR_CajHeS0Lcsh3EOuP-gQseu2TDtb-MNei/s320/DSCF1144.jpg)
Els patufets experimenten amb pintura.
Pintar és una activitat que provoca plaer (Malaguzzi) i permet que el nen expressi de manera espontània tant el que veu com el que sent. El nostre paper com a educadores és posar a l´abast del nen diferents materials perquè pugui percebre tot tipus d´estímuls: tàctils, olfactius, gustatius i visuals.
Després de vèncer un seguit de dificultats: la novetat, por a embrutar-se, etc comencen les primeres produccions creatives de l´infant. L´artista, utilitzant les seves mans primer i desprès diferents estris (pinzells, rodets, etc.) fa empremtes, traços, gargots... I sobretot, gaudeix de l´activitat gràfica.
Pintar és una activitat que provoca plaer (Malaguzzi) i permet que el nen expressi de manera espontània tant el que veu com el que sent. El nostre paper com a educadores és posar a l´abast del nen diferents materials perquè pugui percebre tot tipus d´estímuls: tàctils, olfactius, gustatius i visuals.
Després de vèncer un seguit de dificultats: la novetat, por a embrutar-se, etc comencen les primeres produccions creatives de l´infant. L´artista, utilitzant les seves mans primer i desprès diferents estris (pinzells, rodets, etc.) fa empremtes, traços, gargots... I sobretot, gaudeix de l´activitat gràfica.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada